Farfurii magice

Lumea intreaga e o magie, de ce sa nu o cautam si intr-o farfurie?

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 decembrie 2016

Spaghete Milanese

Buna dragilor,
Fetita mea adora pastele si saptamanal gatesc spaghete, fac sosuri diferite dar uneori si clasice.
De aceast data am pregatit spaghete Milanese, dupa reteta prezentata pe plicurile Maggi Ideea Zilei si va garantez ca sunt gustoase.
Hai sa vedem cat timp stam in bucatarie pentru spaghete!
Timp de fierbere paste : in medie 10 minute , dar respectați timpul de fierbere de pe ambalajul spaghetelor. Timp de calit : 2 - 3 minute
Timp de preparare sos : 13 minute



Ingrediente :
-un plic de Maggi Ideea Zilei Spaghete Milanese
-400 g spaghete
-100 g sunca (eu am folosit gata feliata)
-100 g ciuperci ( eu am folosit gata fierte)
-apa rece 
- putin ulei pentru calit

1. Fierbeti spaghetele , de preferat cu un praf de sare.

2. Taiati in felii subtiri sunca si ciupercile si caliti-le in putin ulei incins .


3. Amestecati continutul pachetului Maggi Ideea Zilei -Spaghete Milanese cu 300 ml apa rece.
Adaugati totul peste sunca si ciupercile calite si amestecati bine.

Fierbeti totul timp de 10 minute amestecând des. Turnati pastele fierte si scurse peste sosul fierbinte, amestecati usor. Nu este nevoie sa adaugati sare.

Pofta buna!

18 comentarii:

  1. Multumim pentru reteta! :D Apropo, foarte draguta si vesela e lingura aia a ta. :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am incercat pe acestea si mi-au placut. E bine ca poti sa le faci rapid.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaai ce bine arata , mi-ai facut pofta , sosul ala arata bine rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu le prefer atunci cand sunt in viteza!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da..chiar am niste ciuperci si ma gandeam cum sa le prepar!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai facut pofta de spaghete insa, cu siguranta nu vor iesi la fel de bune fiindca lipseste ingredientul principal, ajutorul ala dragalas

    RăspundețiȘtergere
  7. Prepar si eu foarte des aceste spaghete cu sos Maggi pentru baietelul meu Dragos si ii plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt si preferatele mele :) as manca doua portii :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne, daca ai stii ce foame imi este acum...

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar ma gandeam sa incerc. Din imagine se vad foarte bine, dar pentru mine este important gustul, sa vad daca imi plac

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de bine arata. Cred ca astazi voi manca paste

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine arata! Mi-ai facut pofta. O sa le incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere