Farfurii magice

Lumea intreaga e o magie, de ce sa nu o cautam si intr-o farfurie?

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 16 octombrie 2016

Abracadabra! Supa magica pentru zanute

O zi ploioasa si rece de toamna, ne-a tinut prizonieri in casa, o perioada ne-am jucat cu zanele care stiu foarte fine sa faca toate treburile din gospodarie, inclusiv sa gateasca supe magice.
-Abracadabra! a rostit zanuta mea din bucatarie.

Desi, bratele si picioarele mele vroiau sa mai leneveasca un pic pe covorul din sufragerie, nu am rezistat dorintei multiple venite  si ia-ta-ma cu ingredientele pregatite pentru o supa magica.

Ingrediente

  • 600 g carne de pui
  • 1 ceapa mare
  • ardei gras in 3 culori
  • 2-3 morcovi
  • 1 pastarnac
  • 1 conopida mica
  • 1 buc de telina
  • 2 cuburi de Maggi
  • patrunjel
  • 1 ou
  • fidea
Timpul e limitat, se stie ca zanutele sunt foarte grabite, asa ca ne-am apucat rapid de preparare.
Carnea de pui am spalat-o, am taiat-o si am taiat-o in bucati. Am pus-o la fiert in 2 litri de apa cu sare si dupa primul clocot am schimbat apa. Ne-am jucat cu papusile, timp in care carnea a fiert linistita inca 15-20 de minute. Am adaugat ceapa, apoi morcovii, apoi rand pe rand toate celelalte legume au ajuns in oala.
Din cand in cand, am mai strans cate un pic de spuma si am asteptat sa fiarba legumele, vreo 20-30 de minute.
In oala si-au facut loc si cuburile magice de la Maggi, pentru ca gustul ca fie pe placul zanutelor.

In oala si-au gasit locul, rand pe rand, fideaua, oul batut, patrunjelul tocat marunt si doar dupa inca 10 minute, supa era gata pregatita.
-Yammy! a rostit zanuta mea Ania, dupa prima lingura cu supa.


-Pofta buna zanute!

2 comentarii: