Farfurii magice

Lumea intreaga e o magie, de ce sa nu o cautam si intr-o farfurie?

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 20 noiembrie 2016

Burgeri cu carne de strut pentru printese

Buna dragilor,
A fost odata ca niciodata, o fetita frumoasa si cuminte care insa se plictisea repede de jocuri, jucarii si mai ales de mancare. Mama s-a gandit timp de cateva minute si a gasit solutia salvatoare,  o adevarata comoara burgeri cu carne de strut de la Gourmet de Strut. Acest tip de carne este perfect pentru cei mici datorita continutului optim de proteine, vitamine dar si datorita gustului unic, delicios.

Lipsea insa o reteta magica, care sa transforme mancarea, intr-o adevarata placere a gusturilor, pentru aceasta misiune a chemat in ajutor, printesele magice din povesti.
-Hocus pocus! au spus ele miscand din baghete.
Rand pe rand au aparut pe masa ingredientele retetei magice: burgeri din carne de strut, cartofi, morocovi, ceapa, patrunjel, rosii, mozzarela, chifle.
Cartofii, morcovii, ceapa si ajuns repede in tigaia pentru prajeli si au capatat culoarea aurie si gustul dulce aromat.
Burgerii au ajuns pe grill si s-au rumenit capatand o nuanta perfecta de maro.
Legumele prajite au fost puse la scurs pentru ca uleiul sa nu atenueze gustul iar chiflele taiate frumos au asteptat sa fie decorate.
A urmat carnita de struti in chiftelute, frumos ornata cu ceapa, rosii si patrunjel.

Pofta buna dragilor!

-Ta-na-na-na! magie curata, au spus intr-un cuvant printesele fericite ca misiunea lor a fost indeplinita si fetita privea fericita farfuria.
-Wow mami ce bun e! a spus imediat fetita, dupa prima degustare.







15 comentarii:

  1. Nu am incercat niciodata carnea de strut! Daca stau bine sa ma gandesc, nu cred ca am zarit asa ceva prin supermarket. O sa fiu mai atenta data viitoare :)
    Ps: o sa incerc si burgerii tai!

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW! Si printesele gatesc!? Si-o fac foarte bine, vad!
    Felicitari pentru prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Woow..ce pofta mi-ai facut, nu am incercat pana acum carnea de strut dar trebuie neaparat.

    RăspundețiȘtergere
  4. ador burgerii! si daca mai sunt si super-sanatosi, am gasit combinatia perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, ce bine arata! Si mica gospodina vad ca este foarte incantata de pregatirea acestui festin cu carne de strut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata grozav, iar printesa cu siguranta foarte incantata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac la nebunie burgerii...trebuie sa ii incerc si eu pe cei din carne de strut

    RăspundețiȘtergere
  8. Totul arata foarte bine. Eu nu mananc decat burgeri de pui dar sunt convinsa ca acestia sunt delicioasi dupa cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata bine burgarii! Si este interesanta garnitura!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super gustos! O sa imi cumpar si eu carne de strut!

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubesc burgarii si imi inchipui ca astia din carne de strut au fost deliciosi

    RăspundețiȘtergere
  12. As fi tentata sa incerc carnea de strut :) mai ales ca burgerii sunt preferatii mei.

    RăspundețiȘtergere
  13. I-am testat si noi, chiar a doua zi de la primirea kitului de Buzz. Deliciosi este putin spus! Ma bucur sa vad ca si altii impartasesc aceeasi impresie cu a mea. O carne frageda, gustoasa, usor de preparat si de...infulecat :)

    RăspundețiȘtergere