Farfurii magice

Lumea intreaga e o magie, de ce sa nu o cautam si intr-o farfurie?

Faceți căutări pe acest blog

luni, 21 noiembrie 2016

Pui magic la cuptor

Buna dragilor,
Intr-o seara, am primit vizita unor prieteni, bucurie mare, insa la un moment dat burticile printeselor au inceput sa faca galagie, trebuia totusi ca cineva sa pregateasca ceva bun de papa. Am cautat prin bucatarie si acolo am gasit cartofi, morcovi si un plic de Ideea Zilei Pui Fraged cu verdeata de la Maggi. In frigider erau cateva copanele de pui asa ca imi lipsea doar inspiratia.
-Mami cheama zanutele in ajutor! s-a auzit glasul micutei mele.
-Hocus pocus! zanele si-au facut aparitia, gata sa pregateasca cea mai magica mancarica.
Legumele au fost spalate si taiate cu viteza fulgerului, la fel si punga de condimente si toate au ajuns in punga de gatit Maggi.
Cuptorul incalzit, lasat la foc mic, a primit cu bucurie punga magica si dupa circa 60 de minute, a inceput sa miroasa toata bucataria a mancare delicioasa.
Rapid, ne-am adunat cu toti in jurul mesei asteptand cu nerabdare ca papa sa ajunga din punga in farfurii.
In doar cateva secunde ...
-Hmmm, ce buna e papa asta!
In doar cateva minute farfuriile erau goale.
Si ... o urmat o seara frumoasa.
Dragilor, voi ce retete cu pui imi recomandati pentru printese mofturoase?

19 comentarii:

  1. Mi-e asa foame acum incat as manca si eu asa nebunii delicioase. Fetitele par foarte incantate de preparatul acesta. Adevarul e ca orice devine mai bun atunci cand e facut la cuptor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe vremuri foloseam si eu aceste pungute. Puiul iesea intr-adevar foarte fraget. Multumim pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu evit astfel de pliculetele. Prefer sa pun ceapa, ardei, usturoi, patrunjel, morcov, pastarnac ca sa dea gust la fripturi.

    RăspundețiȘtergere
  4. pofta buna, facem si noi din cand in cand!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pofta buna printesico si noi am avut punga magica acum cateva zile, azi am mancat pestisor.

    RăspundețiȘtergere
  6. La ce foame am acum in mine, nu trebuia sa deschid articolul asta :D si mie imi plac pungile astea, cu condimente, sa nu mai stau eu sa imi bat capul cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce copil cuminte ai. Dar si mancarea arata senzational.

    RăspundețiȘtergere
  8. e yummy! si mie imi plac plicurile de genul, eu mai am pungi pentru friptura, iese o nebunie, carnea atat de frageda...

    RăspundețiȘtergere
  9. Hate u! Sunt in post, nu poti sa-mi dai cu articole din astea "pe la nas" :))

    P.S Arata super, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  10. O iubesc <3 mereu mi se par utile si cei drept ies delicios.

    RăspundețiȘtergere
  11. Rapid, usor de preprat si foarte delicios. Am mancat si noi o singura data.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu folosesc pungile pentru fripturi, ies foarte fragede :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce delicios arata! Fetita e o adevarata scumpica!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am luat Ideea Zilei Paste Carbonara! Maine fac dezmat!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce ajutor dragalas de bucatar ai! Sa iti traiasca, este o minune!

    RăspundețiȘtergere
  16. oooo ce deliciosenie! Am notat reteta! Ms!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu am incercat reteta asta dar ar trebui sa o incerc. Nu am nici o reteta speciala. Eu am pofte de paste pentru in seara asta

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce frumusica e fetita si cu ce pofta mananca ea.

    RăspundețiȘtergere